Başlangıç > içimden, masal > Bir imza günü masalı…

Bir imza günü masalı…

O sabah nasıl da heyecanla uyanmıştım… Aslında bir kaç gün önceden uykularım kaçmaya başlamıştı. Sanki yüzlerce kişiye sunum yapacaktım ve asla hazır hissetmeyeceğim kadar zor bir konuydu… Şimdi rahatlıkla söyleyebilirim ki, yüzlerce kişiye sunum yapmak onlarca miniğe masal okumaktan daha kolay olabilirmiş 🙂


Saat 11:00’e doğru İyi Cüceler’deydik. Kalbim yerinden fırlayacakmış gibi atarken ben, birer birer kapıdan girmeye başlayan çocuklar, dostlar, tanıdığım ama tanımadığım yüzler arasında sanki bambaşka bir boyuta geçtim. Saat 11:30 olduğunda ve büyük ahşap masanın etrafında toplandığımızda, masada duran kitaplarımdan birine uzanırken, işte sahiden o anda ufacık tefecik hissettim. Bana dikilmiş bir sürü meraklı ve gülen göz eşliğinde, günlerdir her kelimesi aklımda yankılanan “Bir Kar Masalı“nı okumaya başladım…

Ben okurken, onlar sevgili Neşe‘nin bugüne özel hazırladığı Emi ve Küpeli’yle, Kar Tanesi ile Kardan Adam’la oynadılar, kah önlerindeki kitaplarından sayfaları çevirerek beni takip ettiler, kah gülen gözleriyle bana “iyisin, çok iyisin, haydi devam et” dersene cesaret vererek baktılar…

Emi ve Küpeli’yle ilk kez karlara dokunduk, Karlar Ülkesi’ne giderken rüzgarın eteğine tutunduk… Karlarda koştuk, yuvarlandık, zıpladık,  kardan adamın boynuna atkılarımızı doladık… Lapa lapa yağan kar ormanında dansedip, hızlı kayan kızaklar tepesine tırmandık… Kar Tanesi olup  hep bir ağızdan “Dikkat et!” diye bağırdık…

Ve bizimkiler koşarak girerlerken evin kapısından, onlar benim etrafımı çevrelemişlerdi çoktan…

Benim için çok özeldi… Çok önemliydi… Ne tuhaf… Böyle küçük bir anın, böylesine mutlu edebilmesi insanı… Ben adlarına kitaplarını imzalarken hissettiğim enerjileri, sabırla sıralarını beklemeleri, kahkahaları, heyecanları, iki saati aşkın bir süre boyunca her birine azıcık da olsa dokunmak, yüzlerindeki sevinci görebilmek, o güzel yüreklerini bana açmaları…  Bir imza günü böylesine masalsı olur muydu? Olmuştu!

Bu mutluluğu yaşattıkları, benimle yaşadıkları için minik hayranlarıma ve anne-babalarına, elimi yine sımsıkı tutan ailem ve dostlarıma, desteği ve arkadaşlığı için sevgili yayıncım Tuğçe’ye, ve bizi ağırlayan İyi Cüceler‘e, bir kez daha teşekkürler…

Ben bir masal yazdım…

Saçları kıvır kıvır, kulağında küpeleri, cebinde hayalleriyle, en sevgili arkadaşı biricik kardeşi olan bir kız çocuğunu anlattım.

Ben bir masal yazdım…

Bütün muzurlukları, neşesi, o naif halleriyle, hep o kocaman gözleriyle bakan bir erkek çocuğunu anlattım.

Emi’nin Küpeli’si…

Küpeli’nin Emi’si…

Bir gün uyandılar…

Bembeyazdı dünya.

Sonra büyüdüler…

Kategoriler:içimden, masal Etiketler:
  1. perimert
    Aralık 4, 2011, 8:25 am

    Ne Güzel! Okurken çok duygulandım. Hayallerin hep gerçek olsun! Daha nice kitaplara, nice imza günlerine…

  2. Aralık 6, 2011, 12:12 pm

    Daha önceleri ekranda tanıdığı,sevdiği Emi ve Küpeli’nin maceralarını kitap halinde gördüğü vakit “Bir Kar Masalı” diye çığlık atan kızıma bu duyguyu yaşattığınız için çok teşekkürler.

  3. Aralık 7, 2011, 1:47 am

    Biz de iphone app’i sayesinde buralardan severek okuyoruz. Tesekkurler!

  4. Hatice
    Aralık 10, 2011, 7:32 am

    Benim kızımda Emi ve Küpeli’nin delisi..Doğum gününde çok sevdiğim arkadaşım Nuran,imza gününüzde size imzalatarak hediye etmişti.çok sevdiğinden okuluna da götürdü.fakat kitabımızı 1 haftadır bulamıyorlar.Janset çok üzüldüğü için size ulaşmak istiyorum.Bu arada kitabı aldım ama anne kitapta benim adım vardı bunda yok diyor.
    Çok yoğun olduğunuzu tahmin ediyorum.Ulaşmak isterseniz ay_hati@hotmail.com‘dan görüşebiliriz.
    Başarılarınızın devamını diliyorum..

  5. Şubat 10, 2012, 5:58 pm

    teşekkürler yazılarınızı seve seve okuyorum başarılar

  6. Aralık 15, 2013, 2:17 pm

    Grdat webb sitе. Lotѕ of helpful information here.
    I’m sending it to some frіends ans also
    sharing іn delicious. And obviously, thanks in your sweat!

  7. Aralık 15, 2013, 3:29 pm

    Thiss is very interesting, You’re a very skilled blogger.
    I’ve joined your rss feed and look forward to
    seeking more of youir wonderful post. Also,
    I have share your website in my social networks!

  8. Aralık 15, 2013, 5:27 pm

    For most up-to-date information you have to pay a quick visit
    world wide web and on internet I found this site as a
    most excellent web page forr latest updates.

  9. Aralık 17, 2013, 5:29 am

    Hi there! I јust wanted to ask iif you ever have any issues with hackers?
    My laѕt blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due
    to nno back up. Do yοu have any methods to stop hackers?

  10. Aralık 21, 2013, 6:11 pm

    An interesting discussion is wortth comment.

    I do believe that youu need to publish more about this
    subject matter, it may not be a taboo matter but usually people don’t discuss these topics.
    To the next! All the best!!

  11. Ocak 11, 2014, 2:05 am

    Nice post. I was checking continuously this blog and I’m impressed!
    Very helpful info specially the last part 🙂 I care for such info a lot.
    I was seeking this partucular information foor a very log time.
    Thank you and good luck.

  12. Ocak 11, 2014, 10:50 am

    When someone writes an article he/she keeeps the thought of a user iin his/her brain that how a
    user can understand it. Therefore that’s why
    this paragraph is amazing. Thanks!

  13. Ocak 13, 2014, 5:34 am

    Goood info. Lucky me I ound your website bby accident (stumbleupon).
    I have saved ass a favorite forr later!

  1. Aralık 6, 2011, 1:10 pm

Bir Cevap Yazın

