Başlangıç > masal > “Bir Kar Masalı” iPhone/iPod touch için AppStore’da!

“Bir Kar Masalı” iPhone/iPod touch için AppStore’da!

Bir Kar Masalı” iPad’den sonra şimdi de iPhone/iPod touch için AppStore’da!!!

Bayinizden ısrarla isteyiniz :)

Kategoriler:masal Etiketler:, , , ,
  1. Ocak 26, 2011, 10:53 am

    ayfonlara kar yaĞsın

    • Ocak 26, 2011, 1:42 pm

      ÖzgürAnne’m yağsın durmasın 😉

  2. keo
    Ocak 26, 2011, 11:30 am

    tebrik ederim bu harikla çalışma için sizleri – kızımla iphonedan değil ama sizin videodan izledik çok çok beğendi:))

    • Ocak 26, 2011, 1:43 pm

      Çok teşekkürler 🙂 Çocukların beğenisi çok önemli bizim için.

  3. Ocak 27, 2011, 12:20 am

    esracım çok sevindim, hemen indireceğimdiyorum ki aramızda para toplayalım da bastıralım kitabı yaaa. arcaya kitaptan okumak istiyorum

    • Ocak 27, 2011, 1:37 am

      Yeliz’cim benim de en büyük dileğim basılı halde görebilmek kitabımızı. Ama olacak inanıyorum ben 😉

  4. RaMCHo
    Ocak 28, 2011, 10:38 am

    Merhaba , benimde ipadden gorme firsatim oldu .Gercekten cok basarili bir uygulama devamini siddetle bekliyoruz 🙂 Elinize ,agziniza saglik .Gercekten mukemmel .

    • Ocak 31, 2011, 2:29 pm

      RaMCHo, çok teşekkürler 🙂 Sizlerin yorumları devamını yapmak için daha da çok heyecanlandırıyor bizi.

  5. Alp
    Şubat 1, 2011, 12:21 pm

    Yeni masallar bekliyoruz uygulama cok guzel olmuş
    Oğlum 3 yasında hergun dinliyor o sıkılmadı ama biz ezberledik artık yeni masal istiyoruz

  6. Şubat 1, 2011, 5:42 pm

    Paylaşım için teşekkürler . Emeğinize sağlık29

  7. Şubat 8, 2012, 10:38 pm

    Güzel yazı olmuş..

  8. Mart 8, 2012, 8:00 pm

    Konu hakkında ödev hazırlıyorum, benim için yararlı oldu bi teşekkürü borxc bilirm

  1. Ocak 26, 2011, 9:46 pm

Bir Cevap Yazın

