Başlangıç > içimden > “Bir Kar Masalı” rocks!

“Bir Kar Masalı” rocks!

Kaç gündür neler oluyor… Kalbim heyecandan güp güp atıyor. Kendimle, ama en çok dostlarımla gurur duyuyorum. Ne güzel bir iş başardık biz diyorum. Ne güzel yaptık! İyi ki yaptık!

Bir Kar Masalı” cumartesi akşamüzerinden beri AppStore Türkiye Marketi iPad Ücretsiz Uygulamalarda birinci sırada.

Rüya gibi… Ama değil… OİP, Deniz, Özge, bir kez daha elinize emeğinize sesinize yüreğinize sağlık arkadaşlarım. Daha önce de söylemiştim yine söylüyorum. Siz olmasanız bu masal da olmazdı!

Benim için çok özel bu hikayeyi canlandırdınız, ete kemiğe bürüdünüz, Emi ve Küpeli’ye ruh verdiniz… İyi ki varsınız!

Kategoriler:içimden
  1. Ocak 17, 2011, 1:04 pm

    Harkasınız, çok güzel şeyler başarıyorsunuz. Devamı gelecek:)))

  2. Ocak 18, 2011, 12:08 pm

    Senin de ellerine, dillerine, çocukluğuna sağlık. Çok güzel oldu çok… Eya çok seviyor…

  3. Ocak 19, 2011, 11:07 am

    KİSD,
    gelecek, gelmeli arkadaşım 🙂

    DENİZ,
    ne güzel bir iş yaptık biz, ne mutlu bize 🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

