Başlangıç > içimden > Teşekkürler

Teşekkürler

Hani bir masal yazdım ya ben… Bu masalın hikayesini de okuyacaksınız elbet. Ama önce, söylemek istediğim bir kaç kelime var…

Çocukluk hayalimi gerçeğe dönüştüren, bana yazmam için çok geçerli bir sebep veren canım kızım… Ada’m… Bir tanem… En çok senin için… Sana anlatacağım bizim hikayemiz için…

Büyürken yanımda duran, düşlerimi kovalarken elimi tutan eşim sevgilim canım Can’canım…

Gördüğüm ilk karın heyecanını her zaman paylaşacağım, küçük kahramanlarımın esin kaynağı biricik kardeşim, sizlerin Emi’si, benim Emre’m…

Yol arkadaşlarım, kelimelerimi renklere boyayan, canlandıran, sanata  karıştıran OİP’im ve özgüranne’m…

Kelimelerime sesiyle hayat veren canım Özge’m… Güzel yüzlü güzel yürekli arkadaşım…

Harflerimin arasında gezinen, noktaları virgülleri dans ettiren Vuslat’cım…

İlk satırı yazdığım andan bu yana, rüyamı benimle yaşayan, can arkadaşlarım Ebru‘şum, Pıniş‘im, Gülfem‘cim & Memos

Annelik maceramda bir yıldır ışığım olan ve bizi, biz üç masal annesini bir araya getiren sevgili Nurturia‘m, Damla, Ilgaz & Gökhan

Ve hayallerime ortak olan, yol gösteren, destekleyen  tüm DOSTLARIM

Teşekkürler… Siz olmasanız bu masal da olmazdı!

Kategoriler:içimden
  1. ogdm
    Aralık 30, 2010, 12:42 pm

    ne kadar şanlıyımmm.. şanslıyız.. 🙂 ellerinize sağlık..

    • Aralık 30, 2010, 2:48 pm

      Özge, o şans hepimizin 🙂 Ne güzeliz!

  2. Aralık 30, 2010, 12:50 pm

    Eline sağlık. Tekrar diyorum, biz bir şey yapmadık 🙂

    • Aralık 30, 2010, 2:49 pm

      Damla, daha ne yapacaksınız. Ama, hadi için rahat edecekse, vesile oldunuz diyeyim 😉

  3. gülfem
    Ocak 3, 2011, 1:21 pm

    ben.. ben çok duygulandım işte be esra’m..
    hadi yeni masallaraaaaaaaaaa :)))

    • Ocak 3, 2011, 8:58 pm

      Gülfem’cim, canım benim, hep yanımda yöremde ol e mi 🙂

  1. Aralık 31, 2010, 9:17 am
  2. Ocak 17, 2011, 12:52 pm

Bir Cevap Yazın

