Başlangıç > içimden > Hikayemiz

Hikayemiz

Aylar önce, ılık bir bahar gününde başladı her şey. Bir resim gördüm ekranda. Dedim ki, “Bir masal yazsam ya. Çizilse boyansa, böyle rengarenk cümbüş içinde, şeker kokan masallar olsa…”

Tuhaf ama öyleydi. O çizimler o gün şeker kokmuştu bana. Akide şekeri hem de…

Yazdım sonra. Önceleri küçüktü. Sonra çığ gibi büyüdü. Bir gün dedi ki “Birlikte oynayalım mı?” Böyle başladı hikayemiz. Parmaklarımdan döküldü daha bir hızlı kelimeler… Kelimeler renklere, renkler bütüne dönüştü. Bir hayaldi. Gerçek oldu!

Birdik, iki olduk…

Ve, dedi ki üçüncümüz, bir ucu sanatta bir ucu teknolojide olsun mu? İkiydi üç oldu. Birdik, tam olduk!

Bu masal, sıcak turuncu bir Haziran gününde kaleme alındı.

Sarı yapraklar yollara dökülürken boyandı.

Soğuk bacadan üflerken canlandı.

Kestaneler çıtırdarken okundu.

Karlı kışlı allı pullu bir hikaye oldu.

Bizim hikayemiz oldu. İstedik ki sizin de hikayeniz olsun.

Hayal ettik. Hayallerimizi sevdik. Sevdiğimizi yarattık. Yaratırken eğlendik.  Şimdi paylaşma zamanı.

Üç anneden…

Üç mühendisden…

Üç bloggerdan…

Üç amatör kalpten…

Çok yakında Karşınızda : “Bir Kar Masalı“…

Kategoriler:içimden
  1. Aralık 24, 2010, 1:50 pm

    Heyyyy, ben bu şablonu biliyorummmmm:)
    Çok yakışmış,
    iyi yolculuklar canım arkadaşım!

  2. Aralık 24, 2010, 1:59 pm

    🙂 Şimdi farkettim. Ama çok güzel bir şablon değil mi? Yeniliklere açığım kisd 😉

  3. ilk
    Aralık 24, 2010, 3:13 pm

    Sablon cok guzel. Yazilanlar cok guzel. Hep buralarda olacagiz 🙂

    • Aralık 28, 2010, 9:14 pm

      ilk, hep buralarda kalın e mi 🙂

  4. Aralık 24, 2010, 6:07 pm

    Çok güzel, bence anlattığın şeyle çok iç içe bir şablon. Çok seviyorum ve çok sevindim.

  5. Mesut
    Aralık 24, 2010, 6:23 pm

    Yeni bir heyecan için çok güzel bir yazı olmuş, tebrikler. Kitabı merek ediyoruz 🙂

    • Aralık 28, 2010, 9:54 pm

      Mesut çok teşekkürler. Çok az kaldı 🙂

  6. Seda
    Aralık 27, 2010, 8:07 pm

    Esracim, ben de heyecanla bekliyorum, cok guzel olmus burasi 🙂

    • Aralık 28, 2010, 9:55 pm

      Sedacım çok sağol. Beklemeye devam, geri saymaya başladım bile 😉

  7. Aralık 29, 2010, 7:02 am

    esraa çok yazmanı hep yazmanı istiyorum:)

    • Aralık 29, 2010, 9:21 pm

      Füs, kim tutar beni bundan sonra 🙂

  8. Aralık 29, 2010, 8:47 am

    Harikasınız… Emeği geçen üç anneyi de kutluyorum. Bu bir başlangıç olsun, devamı da gelsin diyorum ben.
    Yeni yıl çocuklarımız için mutluluk yılı olsun…

    • Aralık 29, 2010, 9:21 pm

      Çok teşekkürler, devamını da getireceğiz, hep birlikte :))

  9. ülkü
    Aralık 29, 2010, 12:04 pm

    Ellerinize sağlık… çok güzel olmuş…
    ne tatlı uyumlu bir anlatım,
    bembeyaz kar üzerinde rengarek cıvıl cıvıl resimler,
    ve bilgisayarımda bir e-kitap…

    ama ben teknolojiyi çok çok sevsemde kitap, yazı kağıda basılı olmalı, ben kagıda dokunmalıyım diye düşünürüm. hatta kütüphanemde olmalı.

    • Aralık 29, 2010, 9:23 pm

      Ülkü, elime almak sevip okşayıp dokunmak en büyük hayalim 😉

  10. Yeşim
    Aralık 29, 2010, 12:47 pm

    Canım arkadaşım yüreğine, elinize,ağzınıza,emeğinize sağlık süper bir hikaye içerik,resimler herşey çok güzel tam kışlık bir keyif ..Büke’ye okuyacağım en kısa sürede yorumları iletirim sevgiler devamını çok isteriz hep isteriz ona göre…

    • Aralık 29, 2010, 9:24 pm

      Yeş, canım benim 🙂 Büke’nin yorumları çok çok önemli, merakla bekliyorum!

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

